Anju Akka 7 | Sinhala Wela Katha 2022: Anju Akka 7

Saturday, August 26, 2017

Anju Akka 7

Anju Akka 7



දැන් අංජු අක්කා දවල්ටයි රෑටයි ගෙදරට අඳින්නෙ නයටි විතරයි. යටට මුකුත් නැහැ. ටික දවසක් යත්දි එයාට ඒක හුරු වුණා. අක්කා කලින් වගේ තමන්ගෙ නිදහසේ වැනෙන අවයව මගෙන් හංගන්න මහන්සි වුණේ නැහැ.
ඒත් මට නම් ඒවා දකින හැම තිස්සෙම පයිය නගිනවා. පපුව ගැස්සෙනවා. ඇඟ රත් වෙනවා. සුදු අක්කා ගෙදර අතු ගානකොට, කුස්සියෙ වැඩ කරනකොට, මිදුල අතුගානකොට… මේ හැම තිස්සෙම මම හොරෙන් බලනවා. පිම්බිලා එල්ලිලා වැනෙන ලස්සන තන් දෙක නයිටිය හරහා පේනකොට මට වෙන වැඩක් කරන්න බැහැ. ඒ දිහාම හොරෙන් බලාගෙන ඉන්නවා. පුදුම වැඩේ කියන්නෙ සුදු අක්කා මා එක්ක මූණට මූණ මුණගැහුණ හැම වෙලාවෙම මගෙ ඇස් දෙක සුදු අක්කගෙ තන් දෙක දිහාවට යනවා. ඊට ටික වෙලාවකට පස්සෙ සුදු අක්කගෙ තන පුඩු දෙක තද වෙලා උල් වෙලා නයිටිය හරහා පේනවා. ඒ කියන්නෙ මම සුදු අක්කගෙ තන් දෙක දිහා හොරෙන් බලනබව එයා දැකලා. ඒ වගේම ඒකට එයාගෙ බාධාවක් නැහැ. කැමත්තක් මිසක්. මේ බව තේරුණාම මට ඇති වුණ සතුට නිම් හිම් නැහැ.


No comments:

Post a Comment