Anju Akka 26 | Sinhala Wela Katha 2022: Anju Akka 26

Sunday, October 1, 2017

Anju Akka 26

Anju Akka 26



සමන් සතියකට දෙතුන් පාරක් සුදු අක්කව ජිම් එකට ගෙන්නුවා. සමන්ට පරපීඩක කාමය කියන දේ තියෙන බව මට තේරුණා. පොර සතුටු වුනේ සුදු අක්කව වේදනාවට පත් කරලා. මට ඒක ඒ හැටි ආස දෙයක් වුණේ නැහැ. සුදු අක්කටත් ඒ වගේම තමයි. සුදු අක්කත් ශාරීරික වේදනා වලට අකමැති වුණා. ඒ නිසා අක්කා මේ ජිම් එකට එන එකට කැමති නැති බව මට තේරුණා. ඒත් මුලින් මුලින් එතනදි ලැබෙන ආතල් එක නම් අක්කා එන්ජෝයි කරපු බව මට තේරුණා.
මේ කියන්න යන්නේ මෙතෙක් කතාවට වඩා වෙනස් සිද්ධියක්. ඒක මේ කතාවෙ අවසානය විදිහට ලියන්නම්. නැත්නම් ඔයාලට මේක එපා වෙයි.
සුදු අක්කව ජිම් එකට ගෙනැත් සමනුයි කුමාරුයි කරන වැඩ එන්න එන්න රළු වුණා. සමන් කියලද කොහෙද දැන් කුමාරුත් රළු විදිහට තමයි අක්කට හුකන්නෙ. අක්කගෙ යට බ‍ඩටය හුත්තටයි කුමාර්ගෙ යට බඩ වදින සද්දෙ  මහ හයියෙන් ඇහෙනවා. ඒ වගේම සමන්ගෙ යටි බඩ අක්කගෙ තට්ටං වල වදින සද්දෙත් මහ හයියෙන් ඇහෙනවා. ඒ තරම් සැර සද්දයක් එන්නනම් අක්කගෙ හිල් වලට කොයි තරම් වේගෙන් පාරවල් වදිනවද කියලා මට හිතාගන්නවත් බැරි වුණා. 



No comments:

Post a Comment