Anju Akka 28 | Sinhala Wela Katha 2022: Anju Akka 28

Sunday, October 1, 2017

Anju Akka 28

Anju Akka 28


අවසන කොටස

ඊට පස්සෙ දිගටම මම සුදු අක්කගෙ සීන් බලන්න ගියේ විමලෙ අංකල් එක්ක ගන්න ආතල් එකත් විඳගන්න බලාගෙන. කිසිම කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන්න බැරි වුණ මට විමලේ අංකල් එක්ක හරි සෙට් වෙන්න ලැබුණ නිසා එක විදිහක ආතල් එකක් ලැබුණා. ඒත් මම සමලිංගික නොවන බව මට විස්වාසයක් තිබුණා. මොකද මම සුදු අක්කගෙ ඇඟට පිස්සු වැටිලා හිටියා. ඒත් ඒ බලන්න විතරයි. මට ඕනෙ වුණේ සුදු අක්කගෙ සෙක්සි ඇඟ බලන්නයි විමලේ අංකල්ට ආතල් දෙන්නයි. මට මම ගැනම පුදුම හිතුණා. ඒත් කාලයක් යද්දි ඒක මට සාමාන්‍ය දෙයක් වුණා. ‍‍
අර වහපු පඩිපෙළ නැගපු ගමන් මම කරන්නෙ කලිසම ගලවලා ජොකා පිටින් වාඩි වෙන එක. ඊ‍ට පස්සෙ විමලෙ අංකල්ගෙ පයිය අත ගගා හරි ඒක පුක ඇතුලෙ දාගෙන හරි සමහර දවස් වලට සූප්පු කර කර හරි සුදු අක්කා ජිම් එක ඇතුලෙ අරුන් දෙන්නට දෙන ආතල් බල බල ඉන්නවා. මේ අතර ‍සමන් දිගටම සුදු අක්කගෙ හුත්තයි පුකයි ලොකු කරන්න උත්සාහ කළා. හැමදාම හුකලා පුකේ ඇරලා ඉවර වෙලා වටානා හරි පිපිඤ්ඤා හරි ගෙඩියක් ගෙනැත් අක්කගෙ හුත්ත ඇදෙන්න ඔබනවා. ඒකෙන් හුකලා අක්කට සුරතාන්නතයක් ලං කරලා තමයි අක්කව ගෙදර යවන්නෙ.


No comments:

Post a Comment