Anju Akka 27 | Sinhala Wela Katha 2022: Anju Akka 27

Sunday, October 1, 2017

Anju Akka 27

Anju Akka 27




එදා සිද්ධියෙන් පස්සෙ මට බය හිතුණා. එදා විමලේ අංකල්ගෙ උණුස්ම් ලිස්සන පයිය අල්ලගෙන අතේ ගහද්දි මට කිසිම හිරිකිතක් දැනුනෙ නැහැ. මම සමලිංගිකයෙක්ද කියලා මම හොඳටම බය වුණා. ඒත් සුදු අක්කගෙ ඇඟට මගෙ තියෙන ආකර්ශනය මතක් වෙලා මට ඒ බය නැති වුණා.
ඊලඟට අක්කා ජිම් යන දවසෙ මම කලින් ඉඳන්ම අක්කගෙ කාමරේ පැත්තට රබර් ඇහැ දාගෙන හිටියෙ. අක්කා උඩ ඇඳුම් ඇන්දෙ ඇඳන් හිටි සාය පිටින්මයි. ඊට පස්සෙ සාය පිටින් ඇ‍ඳේ දිගා වුණේ වටානා ගෙඩිය අතට අරගෙන. අක්කා ඒක අක්කගෙ සාය අස්සට දාගෙන ඇස් තදින් පියාගෙන එදා සමන් කිවුව විදිහට ඔබාගන්න හැදුවා. ඒත් අක්කා කීප පාරක් උත්සාහ කළත් බැරි වුණා. අන්තිමට අක්කා ඒක අත ඇරලා දාලා අක්කා වෙනදා අඳින් ලෙගින්ස් දෙක ඇඳගෙන ලෑස්ති වුණා. ත්‍රී වීල් එක ආව ගමන් අක්කා පිටත් වුණා. මම ජනේලෙන් හොරෙන් බලන් ඉද්දි විමලෙ අංකල් ජනේලෙ දිහා හොඳට බලනවා මම දැක්කා. මම ඉක්මනට එතනින් අයින් වුණා. පස්සෙ ඉක්මනට බයිසිකලේ අරන් ජිම් එකට පැද්දා.



No comments:

Post a Comment