Anju Akka 22 | Sinhala Wela Katha 2022: Anju Akka 22

Saturday, September 9, 2017

Anju Akka 22

Anju Akka 22




කාලයක් වේලිලා තිබුණ සුදු අක්කගෙ හැඟීම් ආයිත් දො‍්රෙ ගලන්න ගත්තා. මගෙත් එහෙමයි. මම ආයිත් අර බයිසිකල් කාරයෝ දෙන්නා එනකල් බල බලා හිටියා. උන් සැරයක් දෙසැරයක් අපේ ගේ ඉස්සරහින් යනවා මට ‍තේරුණා. ඒත් උන් ගෙට ආවෙ නැහැ. මම අක්කට අවස්ථාව දීලා සැරෙන් සැරේ ගෙයින් පිට ගියත් මම දැනුවත්ව සතියක්ම කිසිම සිද්දියක් සිද්ද වුණේ නැහැ.  හැබැයි සතියකට පස්සෙ ආයිත් වාසනාවන්ත දවසක් උදා වුණා. එදත් කලින් වගේමයි. මම වැල්වටාරම් නැතිව කතාවට බහින්නම්.
එදා ඉස්කෝලෙ ඇරිලා ආව වෙලේ ඉඳන් අක්කා ටිකක් කලබලෙන් වගේ තමයි හිටියෙ. අක්කා සාරිය ගලවලා නාලා අත් නැති ටී ෂර්ට් එකයි සායයි ඇඳගෙන තමයි හිටියෙ.
මම පන්ති යනවා වගේ ‍පිට වෙලා ගියාට පස්සෙ අරුන් දෙන්නා ආවා. මම ආයිත් හැරිලා ඇවිත් කාමරේට රිංගලා බිත්තියට උඩින් එබෙන කොටත් වැඩ පටන් අරගෙන.

No comments:

Post a Comment